Reklamy umieszczone na rozmaitych gadżetach oraz przedmiotach codziennego użytku stają się obecnie coraz popularniejsze ze względu na skuteczność oraz stosunkowo niskie koszty. Istotne jest jednak to, aby reklama tego rodzaju była dostosowana do potrzeb, oczekiwań, zainteresowań oraz upodobań konkretnych grup odbiorców. Grupami tymi mogą być dzieci, kobiety, mężczyźni, mieszkańcy konkretnego regionu, przedstawiciele konkretnego zawodu, itp. Dostosowanie reklamy do potrzeb odbiorców podnosi jej skuteczność, ponieważ pozwala odbiorcom utożsamić się z reklamą w sposób pełny.
Reklamą umieszczoną na przedmiotach codziennego użytku i gadżetach najczęściej jest po prostu logo danej firmy. Wystarczy ono za całą reklamę, ponieważ pozwala utożsamiać się z firmą. Warunkiem jest jednak, jak wspomniano wyżej, dostosowanie loga do grupy, do której chce się dotrzeć.
Jako przykład podać można kobiety, jako grupę odbiorców. Aby logo reklamowe było dostosowane do potrzeb, oczekiwań, zainteresowań i gustów tej grupy, powinno uwzględniać przede wszystkim treści, które ogólnie przyjmuje się, jako atrakcyjne dla tej grupy. Treściami takimi mogą być następujące tematy: moda, przyroda, kosmetyki, itp. Tematyki owe są obszerne, jednakże mogą być wyrażone za pomocą niewielkiej powierzchni, jaką zajmuje logo firmowe. Rzecz jasna konieczne jest odpowiednie zaprojektowanie reklamy oraz emblematu firmy, tak, aby wszystkie konieczne treści były wyrażone w sposób wyraźny.
Logo reklamowe dla kobiet powinno także współgrać z bieżącą porą roku oraz trendami mody. Zgodność ta dotyczy kolorystyki oraz wzornictwa. Wówczas będzie z punktu widzenia tej grupy bardziej atrakcyjne i pozwoli paniom utożsamiać się z reklamą tego rodzaju. A to właśnie jest bezpośrednim celem reklamodawców. Zainteresowanie odbiorców własną reklamą prowadzi bowiem do pozyskiwania nowych klientów.
Sprawne i pomysłowe połączenie powyższych elementów powinno przynieść wymierne efekty reklamodawcom. Oczywiście warto także reklamę ową umieszczać na przedmiotach, które kobiety, jako grupa odbiorców, często wykorzystują, np. kubki.